onsdag 21. september 2011

*Insert title here*

link til bildet -> linknil <- tedlib lit knil

Jeg forstår meg ikke på meg selv.
Hvorfor er jeg her?
Hva vil dere ha fra meg?

Jeg har ikke akkurat så mye å gi. Det eneste jeg er, er en liksomselvdigger med litt lav selvtillit, rar sveis og for naiv når det kommer til andre mennesker. Kanskje jeg bare er her for å late som at jeg er stolt av meg selv, fundere i 100 år på hvordan jeg skal få fikset håret mitt og bare gå rundt å tro godt om alle. Inkludert deg.
Men etterhvert tenker jeg at det er så mange andre mennesker som skulle vært fjernet fra jordens overflate. At jeg har en litt større grunn til å være her enn de (Hva den grunnen er, har jeg ennå ikke funnet ut. Men jeg jobber med saken.), og at en eller annen gang kan jeg sitte på et gamlehjem og tenke på alt det jeg gjorde da jeg var ung.... Helt til jeg får alzheimers da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar