fredag 16. september 2011

Rumpa di er lekker

Jeg håper jeg ikke kommer til å blogge for mye om folk jeg kunne tenke meg å sovne oppå,  i pysj, eller i ballkjole. Er du kjent med meg, vet du at jeg egentlig bare prater om det. Om at det alltid er den samme, at jeg planlegger å overnatte under senga hans, ta stikkprøver av madrassen, og at jeg har bevisste tvangstanker om å "føle hans nærvær" og bli glad, hver gang jeg kjører forbi huset hans i den røde bilen min. Han er sikkert ikke hjemme uansett.

Herregud, jeg liker ikke å blogge om å blogge, det er underkastelse. Å blogge er noe man gjør frivillig (med minderst pappan din tvinger deg, såklart. ikke tro jeg ikke tenker på alt). Man trenger ikke unnskylde seg for å være dårlig til å blogge, eller unnskylde seg fordi man skriver som en stukken gris som bruker så mye energi på å hyle, at den ikke kan skrive annet enn en at man kjøpte ny mascara, og orddelingsfeil. Det er som å unnskylde seg til en fremmed person på gaten for at sitt private slankeprosjekt går til helvete.
Jeg liker heller ikke å si eller skrive "herregud". Og så suger jeg til å sette komma på riktig, plass. IMMA EXPLAIN MYSELF AGAIN BITCH

3 kommentarer:

  1. Unnskyld for at jeg ikke er flinkere til å kommentere ;)Helt enig, får fnatt av det jeg også (burde vel egentlig ikke la seg affisere av andres bloggliv , menmen). Kan forstå det fra de som har det som yrke, men fra dem kommer det mer a la "folkens, jeg har et liv utenom bloggen også"

    Blogging som fenomen er igrunnen interessant, men når noen foreslår at lærer skal lage blogger for å være et godt eksempel på hvordan man skal blogge, vel... jeg tror blogging hadde vært så mye bedre om folk blogget om det som gjør dem selv unik, og deres unike interesser framfor å forsøke å være som ALLE ANDRE. Gosh. Mye bra her inne forresten.

    SvarSlett
  2. hihi! unnskyld for at jeg ikke er flinkere til å kommentere tilbake!

    Enig, det finnes jo ikke et fasitsvar på hva som er riktig, heller. Dessuten blir man usikker og redd av å være avhengig av fasiter, tenker jeg. Takk :)

    SvarSlett
  3. "Dessuten blir man usikker og redd av å være avhengig av fasiter" JA! så enig!

    SvarSlett