tirsdag 18. oktober 2011

En situasjon jeg vil unngå

Om jeg noen gang får en skikkelig feit venn, og h*n sier
ååh, jeg er så feit... :(
Jeg kommer til å drepe meg selv. For hva faen skal jeg svare i en sånn situasjon? :
Haha, ja fyfann....
eller
NEEI, herregud, du er drit fin og sånn da..
Da må jeg enten såre, eller lyve for en venn. Derfor skal jeg aldri skaffe meg feite venner.
Krangle med (insert name here)
Meg: Haha, jaja, men kuer har jo 4 mager da.
(inh): Ehh.. Nei? De har jo en mage som alle andre dyr...
Meg: Nei, de har faktisk 4 mager, skal jeg vise deg det på nett eller noe?
(inh): Javel, jeg VET at de har 1 mage.
#viser henne bilder og faktasider and so on#
(inh): .....
Meg: DET VAR DET JEG SAAAAAAA... (I dette øyeblikket føler jeg meg uslåelig, superhelt, awesome, umennesklig.. Og best.)
(inh): Javel, men jeg leste/hørte/så det en plass da.
O M G.
bildene:
1
2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar