mandag 5. mars 2012

PERSONER

Emma; Glad for at jeg har deg, du og Finen blir sikkert de eneste vennene jeg har når jeg sitter i en gyngestol og strikker sjerf, fordi det er det eneste jeg kan å strikke. Men samtidig har jeg vanskelig for å uttrykke meg helt for deg, for jeg er redd for å overvelde deg med mine egne problemer når du sikkert har nok med dine egne. Kanskje derfor jeg har det helt syke temperamentet mitt.
Mulle; Grunnen til at det er som det er for deg (tror jeg) er fordi du fokuserer mer på facebook enn på skolen, og tror ikke nok på deg selv. TA DEG SAMMEN, jeg har sagt hundre ganger at du klarer om du vil, men du er pessimist og sier aldri takk. Jeg vil ikke være frustrert over deg, jeg vil klappe deg på skuldra og si "GRATULERER MED DEN FØRSTE 5'eren DIN", for jeg vet du klarer.
Finen; Jeg tror ikke du aner hvor redd jeg er for å miste deg. Alle problemene jeg hele tiden har men så lett kan slippe unna, alle munndiare-kickene mine som slår inn når du minst venter det, at jeg irriterer meg over så mye, at jeg kverulerer. Men jeg føler du er den eneste jeg kan støtte meg på når alt er galt og rævva, og at du er den eneste som ufrivillig bryr deg når jeg har det vondt innvendig. Mens du holder inne dine egne problemer som jeg aldri får vite om, men som du klarer å løse selv. Flinkingen min. I wish I could do that too.

Jeg kommer forresten aldri til å klare og tegne deg.
Alto; Kom tilbake snart. Jeg savner deg.
Vulgar: Vet ikke om du er lykkelig eller misfornøyd, du er så sykt på og av. Jeg er lei av deg, men samtidig så utrolig stolt. Men du må virkelig slutte å legge planer. "Hvorfor?" , fordi de går aldri som du vil. And you know it. Legg de puslebitene du har, så lar de resten komme som det kommer. Glad i deg, og håper du får fiksa hjernen din så du slipper å tenke så mye. 

1 kommentar:

  1. SV: KRILLLILLLILLILILILILL. Bare hyggelig. Som du kanskje kan se på bildene, så går det ikke så veldig bra å danse til Skrillex. Det blir en blanding av robotdans og ticks i hele kroppen.

    SvarSlett