fredag 30. mars 2012

Walt Disney

Skulle ønske jeg kunne være en disney prinsesse. De lever hele tiden lykkelige i alle sine dager. Uansett hva de gjennomgår, så ender det hele tiden i "lykkelige alle sine dager". Jeg har absolutt ikke de normale kvalitetene til en disney prinsesse. Jeg er ikke fantastisk pen, jeg har ikke en perfekt personlighet, jeg ser ikke fabulous til en hver tid på døgnet. Så hadde jeg reist på festen til Askepott hadde nok jeg vært den alle hadde gitt rare blikk. Men jeg liker å skille meg litt ut, og har alltid gjort det. "Lykkelige alle sine dager" høres egentlig betryggende ut. (Så lenge jeg får leve livet mellom "nå" og "lykkelig blablabla".)
Tror ikke teksten min ga noe mening, da jeg sette hjernen min på pause mens jeg skrev.
Konklusjon: Jeg vil leve lykkelig alle mine dager selv om alle planene mine går rett i dass (som vanlig).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar