mandag 30. april 2012

Kalde føtter, faktisk.

Det er bare 1 år og 3 måneder til jeg reiser. Kommer meg vekk.
Det er bare 1 år og 3 måneder til det jeg har gledet meg til i 4 år skjer.
Det er bare 1 år og 3 måneder til jeg reiser lengre vekk fra den jeg elsker.
Det er bare 1 år og 3 måneder til jeg er selvstendig.
1 år og 3 måneder. Det går så sinnssykt fort. Og da, da skal alt bli bra.
toxic-ponies:

sbeautiful:

And I hate it

but i love it
Bildet over viser hvorfor jeg gruer meg mindre og mindre til avstanden blir større. Du fyller hele hjertet mitt fra bunn til topp. Og jeg vet og håper at når noen tar en sånn plass, når noen betyr så mye så har ikke avstanden noe å si. Jeg bryr meg mye, tenker mye og støtter deg mye. Et par år vekk fra hverandre har ingenting å si mot en evighet sammen.
got those ones bottom left! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar