tirsdag 11. oktober 2011

Bortkommen og forvirret

Jeg føler meg som en fis i en kurvstol.
Det å bare åpne boken er et stort diskusjonstema inne i hodet mitt nå.
"Du må få bra karakter, Vulgar! Hvis ikke kommer du til å hate deg selv resten av den kvelden"
"Det er ikke såå viktig, får du en 3'er kan du være fornøyd med deg selv... NEINEINEI."
Jeg har blitt alt for streng med meg selv. Klarer. Ikke. Bestemme. Yrke.
Hele hodet mitt er i kaos, samtidig som det er orden i rotet!
(Egentlig er det ikke så rotete, men når det kommer til denne delen ser det ut som Hiroshima etter bombingen)
Tror jeg tar meg en boks cola og leser høyt for meg selv, og håper at det ikke går inn og ut samme veien.
296497_143620772397039_131217636970686_221922_6039950_n_large
Det verst tenkelige som kan skje er:
- Du går inn på rommet ditt og aner fred og ingen fare. Slipper en høylytt fis, og innser plutselig at kjæresten din har kommet på surprise-besøk. (har ingen ting med dette å gjøre)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar