tirsdag 11. oktober 2011

Dette innlegget handler om frukt og grønnsaker

Gjesper til jeg griner, vil mest av alt legge hodet ned på puta, vente på at området under dyna er så oppvarma at de gjennomfrosne føttene mine tiner opp. Så vil jeg slumre litt i høstmørket, våkne og vite at jeg kan sove videre. Til slutt trenger jeg aldri å våkne, heller. Kan jo snart feire at det er ett år siden jeg begynte å løpe på veien til helvete, i tro om at jeg sikkert ikke kom til å eksistere i fremtiden. Men så eksisterer jeg, og så må jeg tilbringe hele kvelden med skolearbeid. Så må jeg kaldsvette meg gjennom en lang onsdag og innbille meg at alle bortsett fra mine 4 beste venner, ser på meg med "omg-så-stygg-og-feit-hun-er-og-så-stygge-klær-hun-har"-blikket.
Dette skulle egentlig handle om søvn, men grunnen til at det er det mest fantastiske jeg har opplevd, er jo nettopp den virkelighetsflukten det utgjør. Trenger jeg virkelig å flykte? Eller kanskje jeg bare er litt trøtt i dag.  Uansett, hvem vil vel sove når de skal til Tusenfryd og drikke brus.

ÅFYFAENSÅLATJEGER
visste dere at tomat er en frukt? eller at Jesus var en jøde?
Jeg er så tørst at jeg har lyst på tomat. Jævlig passende å slenge med et bilde av en bifftomat, da.
Alle vet jo at bifftomater ikke har så mye saft.  Uansett, tennene løper i vann. Jeg svelger vannet for å dempe tørsten, og så lover jeg at tennene mine skal få løpe 3000meter for meg neste uke, de er takknemlige. Vinn-vinn <3

Eg røper ikkje kjeldene mine.
http://kurs.uia.no/iktl/studentprosjekter/inf107/2006/inf10711/bilder/ml-grsk-salat.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar