mandag 3. oktober 2011

Du trenger å lese det jeg trenger å skrive

Nelly.com
Modellene deres,
de tok alt fra meg. eller, jeg lot dem ta, for jeg er svak for trojanske hester som vil inn.
Mye fett og litt muskelmasse tok de. og en haug med mot.
Litt har de gitt meg også;  strenge tanker om at alt jeg putter i kjeften som inneholder sukker,
egentlig burde komme ut igjen samme vei. Det gjør det dessverre aldri.
Nå har det de tok, kommet tilbake, men nå ser jeg ut som en stappa pølse i en av kjolene deres,
klar for runde 2.
Ironiske dritt, drittsekker. Hvorfor i helvete kan de ikke bare skape en normal idealkropp?  
Og hvorfor kan ikke han bare sjekke opp meg.
Ja, såklart klandrer jeg meg selv, for alt i verden.
Det er jeg som lar alt gå inn på meg, det er jeg som er blind.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar