mandag 3. oktober 2011

Kjære bror

Alt du gjør er bra. Jeg føler alltid at du må godkjenne mine handlinger,
musikk, drikke, venner, kjærester, facebookstatuser.
Tanken på at du kanskje ikke lykkes, at du skader deg, at noen knuser hjertet ditt,
den dreper meg. Jeg bekymrer meg så unødvendig, så mye at jeg ser for deg blodig, i en ambulanse.
Det får meg til å gråte, hver gang. Ingen i hele verden får noen gang krumme et hår på hodet ditt,
ingen får svikte deg. Er det noen jeg kunne drept for, er det deg. Jeg kunne også drept for å se slik ut:














men det er en annen historie

Jeg har aldri gitt deg en klem.
Og jeg savner deg. Noe helt sykt. God retorikk. 
Jeg kan aldri fortelle deg dette, kan aldri si at jeg er glad i deg. Det er ikke slik det fungerer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar