lørdag 22. oktober 2011

Holy macaroni!

I går kysset jeg kjæresten min og min bestevenninne. Jeg gjentar en tittel som har vært før: I'm a lucky girl.
Og idag våknet jeg med kanskje den verste ånden i hele verden, går greit, hadde vært verre om jeg våknet og hele trusa var stinn av blod. Jeg hater mensen (Ikke noe med saken og gjøre.)
Forresten! Viste dere, at jeg er utrolig glad i dere? Og det dere sa igår gjorde plutselig hele kvelden 100 ganger mer awesome! (Ikke det at den var dårlig fra før av altså..) Begge to betyr så utrolig mye for meg, og jeg håper vi aldri mister kontakten! Lovu
Tumblr_lqlqpev4ud1qmux76o1_500_largeTumblr_ltfcit7fcx1qitbkyo1_500_largeTumblr_ltgtwviazw1qkgmj7o1_500_large
eg og du og du! For alltid (I hope)
(BILDE BILDE BILDE)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar