fredag 4. november 2011

aint gettin' my ass out of this fat daydream

Nå er sikkert alle vennene mine på kino, eller så ligger de i skje. Kanskje sjangler de gjennom sentrum med høy promille.
 Jeg sitter hjemme og stapper i meg alt for mange druer og tenker på hvor fint det hadde vært å hatt deg i sofaen min. Tenk på alt det morsomme vi kunne gjort sammen! Vi kunne lukeparkert, tulleringt, sovnet under senga, stupt kråke, smugkjørt enda litt mer bil eller lest fysikk.
 Så kunne du gitt meg den klemmen jeg trenger så sårt, den klemmen der du holder rundt meg så bestemt at jeg ikke kan bruke hendene mine til å skade meg selv. Til slutt kan jeg gråte litt på skulderen din, si at det går bra, bare du aldri blir borte, le litt, kile deg, helt til du utnytter at du er tusen ganger sterkere enn meg og kiler meg igjen til jeg ikke kan puste. Så kan vi snakke litt om mine og dine fetisjer og sovne under en dyne som egentlig er for liten for to personer.  
 Uansett, det minste du kan gjøre er å si "hei" på facebook........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar