onsdag 2. november 2011

A letter sent to the right adress

Bestevenn, medblogger, skolekamerat, treningsbuddy og framtidige medmenneske på et gamlehjem:
du får aldri bli borte. Dersom jeg betyr like mye for deg som du betyr for meg, burde du løfte armene dine opp mot himmelen og rope "hvorfor?!", slik som på film. Jeg ble nesten borte en gang. Du er redningen.
Du, kjæresten din og hun andre. Du fortjener det du tviler på at du fortjener, du får gjort det du vil gjøre, og du kan det du brenner for!

du betyr mer enn å oppgi kilder, noe jeg har litt tvangstanker om.

3 kommentarer:

  1. Bestevenn, medblogger, treningsbud', fremtidige medmenneske på gamlehjem! Ikke bare er jeg i 100 etter en bra gjennomført prøve, men så får jeg denne slengt på meg i tillegg! Klarer ikke slutte å smile nå. DU (ja, DU!) betyr så ufattelig mye for meg, vi prater om ALT, og når du reiser til gud vet hvor for å utdanne deg, og jeg gjør det samme, vil jeg aldri miste kontakten med deg! For du og kjæresten min og hun blondina er de personene som betyr mest for meg! Og jeg kunne gjerne tenkt meg å bli bedre kjent med "hun andre", siden hun er ganske kul å sånn. GLAD I DEG, og jeg vet du kan alt du vil, for du er en helt AMAZIIINNNNN' person ^^ glad i deg :D <3

    SvarSlett
  2. såri, too busy med å chille. Hm, tror jeg kanskje kommer en tur den neste helgen jeg er hjemme, yupyup.

    SvarSlett