mandag 14. november 2011

KLISS KLASS KLÆSSSS

Noen ganger lurer jeg på hvorfor folk ikke tenker. For det er så sinnssykt irriterende for alle andre.
(eller, jeg irriterer meg vertfall over det..)
Jeg tror en av mine nærmeste mangler deler av hjernen, for noen ganger tenker jeg noe som dette:
"SERIØST?! GJØR NOE DA!"
Men ingenting skjer, for personen kan jo ikke lese det jeg tenker. Så i stede tenker jeg på finen min.
Finen min, som jeg aldri i hele verden vil miste kontakt med. Ikke bare er du kjæresten min, men også min aller beste venn. Har aldri møtt noen som er mer lik meg selv! Og du hører på det jeg forteller, og jeg hører på deg. Håper du forstår at jeg aldri har hatt så sterke følelser for noen før, og det at jeg har vært like forelsket i deg i nå 7 mnd får meg til å forstå at du er den første som kommer til å knuse hjertet mitt om det noen gang blir slutt. (Men det skal det jo så klart ikke, for da kidnapper jeg deg og binder deg fast i senga mi.)
Men seriøst, du som ikke tenker, må skjønne det, at du kan å tenke om du vil. Du må bare innse det.
KJELDER:
(glemte det første bildet)
http://jumpflytouchthesky.tumblr.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar