torsdag 24. november 2011

ver så snill

S:
Når du savner han, viser hvor glad du er i han, han som jeg aldri fikk, lås meg inne og barrikader døren.
R:
Når du holder rundt noen, selv om det bare er på tull, og når du ser på meg mens du danser med noen, bare for å sjekke hvordan jeg reagerer, blant metanol i drinken min.


















Ø:
Når dere koser, kysser, holder rundt hverandre, slik noen aldri vil holde rundt meg, ser hverandre dypt inn i øynene eller spooner når jeg er tilstede, dytt meg utenfor et stup, og skyt meg når jeg lander.
Æ:
Når du later som du bryr deg og går før jeg rekker å svare, dra en tett pose over hodet mitt.
,:
Når du sender melding med kjæresten din i stedet for å høre på det jeg sier, heng meg.



http://www.flickr.com/photos/g000nz0/317360348/sizes/z/in/photostream/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar