lørdag 31. desember 2011

SUMMARY

2011
Dette året startet utrolig bra. Champagnen smakte dritt, men festen var uforglemmelig. Bare måneder etter reiser jeg for første gang alene ut i verden, sammen med 2 av mine bestevenner. Etter 5 dager i utlandet kunne jeg ikke tenkt meg annet enn å ligge alene i et kott å mimre over livet mitt. Måneden etter møter jeg han som jeg trodde ikke eksisterte, min sjelefrende, min bestevenn med stor b. Ved å fremstille starten av året som en gledelig reise tror dere sikkert at året mitt sluttet jævlig. Men i all den gleden jeg opplevde i starten av 2011 skjulte det seg en smerte jeg aldri kommer til å glemme. Frustrasjonen, forvirringen, sinnet, sorgen. Alt kom som bomber på en gang. Så smilene jeg ga, energien jeg viste, var den egentlig ekte? For etter 6 mnd i et forhold jeg trodde var perfekt, viste det seg at følelsene ikke eksisterte lengre. What to do what to do what to do what to do. Psyken min var på -1000 et øyeblikk. Men når det var slutt, følte jeg en lettelse. Endelig var jeg fri fra den psykiske smerten som hadde plaget meg i 3 mnd.
Så bare kort etter finner jeg ut at.. Når man leter lenge nok, finner man den biten som mangler. Den manglende pusle biten min, som igrunn var rett framfor meg hele tiden (med stor b). Og føler meg plutselig hel. Etter litt om og men og her og der, er plutselig livet delvis på rett kjør igjen. Skolen starter, og karakterene er greie nok. Hjernen forteller meg at jeg er dum en gang i blant, og det svir, men jeg kommer meg over det. Og tiden går fort når man er glad og lykkelig. Og plutselig kommer alle dagene på en gang; Jul, bursdag, nyttår. 

Forventninger til 2012?
- Oppleve alt
- Erfare alt
- Vite alt
(- Ikke dø under verdens undergang.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar