onsdag 11. januar 2012

Hvem skal overvinnes i duell

Hvor skal du gå, når alle veier fører til en vegg. 
Og i den veggen er et lite søkk, fra gamle møter med ditt hode.

Noen ganger krysser jeg fingrene for at sommerferien ikke kommer. Og om den kommer, at den aldri tar slutt.   v i l i k k e a t d u s k a l f o r l a t e m e g h e r, men vil jo at du skal gjøre det du vil og det du føler er rett. Jeg støtter deg uansett.

Og forresten, Emma, du er perfekt akkurat som du er. Og jeg liker deg akkurat som du er, og synes den søte utsiden din representerer den søte innsiden din. Jeg synes den pene utsiden din representerer den fine innsiden din. Jeg synes den unike utsiden din representerer den morsomme innsiden din. Jeg synes det røde håret ditt representerer den spesielle innsiden din. Jeg synes hele deg, representerer deg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar