tirsdag 5. juni 2012

redningsmann del 2

Når jeg faller helt sammen ved siden av deg, slik helt ut av det blå, når jeg griner til jeg ikke klarer å snakke; hva tenker du? hva føler du?
Jeg håper du ikke tror at jeg bare er en eneste stor hemmelighet, for det er jeg ikke. Jeg er heller ikke ulykkelig, og jeg vil absolutt ikke være et annet sted. Om du ikke forstår meg, så er vi to om det. Jeg skjønner ikke hva som foregår i hodet mitt, hvor all angsten og usikkerheten kommer fra, hvorfor jeg ikke klarer å stenge det ute.
Hva er det nå, da? spør du.
Når jeg til slutt får pirket fram en teori om hvorfor jeg gråter, for jeg vet virkelig ikke selv, så forteller du meg hvor glad du er i meg. Da er jeg virkelig så fornøyd som det går an å bli, selv om jeg hulker til  jeg bryter lydmuren, og selv om jeg er søkkvåt i hele ansiktet.
Du er det fineste jeg vet om, det eneste jeg tenker på, alt jeg vil. Håper jeg en dag klarer å fortelle deg det. Virkelig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar