onsdag 28. desember 2011

neineineinei

dette skjer når man skriver når man er full. okei, så jeg hadde dritlyst, men så stakk jeg. hvorfor, neste dag er jeg glad, for jeg er hjemme, og jeg har ikke knulla randomfyr, for jeg vil ikke ha barn enda! han var søt, åfyfaen, og så broren til ivar, åhh, men jeg tror de bare var desp, only girl on the nach if you know what I mean, og nå legger jeg ut om sexlivet mitt til alle på facebookchat, men de er vennene mine, uansett, jeg må stoppe nå, kommer til å angre så jævlig, men de må få vite det, jeg ville ikkje ha meg med han! men jeg ville ha meg med han i dag, eller, men! åhh

KOM MEG HJEM
OG HAR RØPT ALLE HEMMELIGHETENE MINE <3

burde skrive noe mer spenstig når jeg er ihumøret
erotisk novelle!

!!! kanskje vi bare skal sikte til livet mitt, nei, vil være anonym.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar